top of page

Daily Motivation Tips

Public·30 members

[[[LIVE]>]] ММ Katwijk Almere City kijken 21/12/2023

16 uur geleden — 2 uur geleden — ММ Katwijk Almere City kijken live stream 21 december 2023. VV Katwijk Jong Almere City live uitslagen (en gratis live ...

Talan na ‘geweldige loting’ terug op de Krom: ‘Heel bijzonder’Almere City brengt voor de tweede ronde van de KNVB Beker donderdagavond een bezoek aan Katwijk en voor één iemand in het Almeerse kamp is dat erg speciaal. Assistent Jeffrey Talan heeft zijn roots liggen op de Krom. Het was in de nacht van zaterdag 4 op zondag 5 november dat Talan opeens in de late uurtjes een belletje kreeg van Hugo van Duijn, de huidige keeperstrainer van Katwijk en een goede vriend. “Ik was op de bank in slaap gevallen en dacht: waarom belt hij nou midden in de nacht? ”, lacht Talan. “Het is gewoon een heel goede ploeg. Katwijk eindigt niet voor niets al jaren hoog op de ranglijst. Ze zijn fysiek sterk, heel fit en hebben een positieve spelopvatting. ” Van onderschatting geen sprake Hoewel voor Talan zelf een droomloting, zal misschien niet iedereen bij Almere City daar zo over denken. De eredivisionist heeft op de Krom vooral te verliezen en niet zozeer wat te winnen. “Wij horen natuurlijk te winnen van een amateurclub, maar het blijft de beker. “We hebben altijd contact gehouden en een paar keer per jaar zien we elkaar”, vertelt Talan. Nog altijd betrokken De aanvaller maakte in de jaren tachtig furore in de jeugd van de oranjehemden, vestigde daarna zijn naam in het betaalde voetbal en haalde zelfs het Nederlands elftal. Hij volgt de verrichtingen van zijn jeugdliefde nog altijd op de voet. “Ik kijk in het weekend altijd wat ze hebben gedaan. Daarnaast zit ik op Twitter en krijg ik zo nu dan een berichtje van mensen vanuit de club. Verder hoor ik natuurlijk ook van Hugo hoe de wedstrijden zijn verlopen. ММ Katwijk Almere City kijken live stream 21 december 2023 V 16 uur geleden — ММ Katwijk Almere City kijken live stream 21 december 2023 Voetbal 2 uur geleden — VV Katwijk vs Almere City FC live score, H2H and lineups ... ММ Katwijk Almere City kijken streaming 21 december 2023 3 jul 2023 — ММ Katwijk Almere City kijken streaming 21 december 2023 3 jul 2023 — ACV, De Treffers, HHC Hardenberg, HFC, ADO'20, AFC, Jong Almere City, ... ММ Katwijk Almere City kijken 21 december 2023 16 uur geleden — 2 uur geleden — ММ Katwijk Almere City kijken live stream 21 december 2023. VV Katwijk Jong Almere City live uitslagen (en gratis live ... ММ Katwijk Almere City kijken stream 21 december 2023 6 minu 15 uur geleden — 6 minuten geleden — ММ Katwijk Almere City kijken streaming 21 december 2023 3 jul 2023 — ACV, De Treffers, HHC Hardenberg, HFC, ADO'20, ... Ik denk dat ik Katwijk één of twee keer per seizoen zelf live zie. ” ‘Het niveau van de Tweede Divisie is enorm gestegen de laatste jaren en dicht tegen de Keuken Kampioen Divisie aangekropen. Wij moeten zorgen dat wij niet die negatieve uitschieter worden. ’ Zijn oude club beschikt over veel kwaliteit, stelt Talan. Lees meer Voorbeschouwing VV Katwijk – Almere City FC De winterstop staat voor de deur, maar eerst hebben we nog een heerlijke afsluiter van het prachtige voetbal jaar. Aanstaande donderdag staat de wedstrijd tegen Almere City op het programma. Kan Katwijk gaan stunten? Voorverkoop KNVB Beker VV Katwijk - Almere City FC Donderdagavond 21 december a. s. om 20. Het bleek om de loting te gaan, die even helemaal aan Talan voorbij was geschoten. En dus verraste Van Duijn hem met de prettige mededeling dat Katwijk en Almere City aan elkaar waren gekoppeld voor de tweede ronde van de KNVB Beker. “Heel bijzonder en een geweldige loting. ” Het toeval wil dat Van Duijn (schilder van beroep) in het nieuwe jaar ook het huis van Talan in Heerenveen gaat schilderen. ММ Katwijk Almere City kijken live 21 december 2023 16 uur geleden — 43 minuten geleden — VV Katwijk Almere City FC live score (and video online live stream) starts on 21 Dec 2023 at 19:00 UTC time in KNVB ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

• Made for Media .
  • Jon Snow
    Jon Snow
  • Tommy Cooper
    Tommy Cooper
  • Ron Swanson
    Ron Swanson
  • Red Velvet
    Red Velvet
bottom of page